UFC uruchomi token kibica $ UFC

Niecały miesiąc temu firma macierzysta Endeavour, będąca własnością Ultimate Fighting Championship (UFC), weszła na giełdę w Nowym Jorku. W tym tygodniu jest więcej ważnych wiadomości dla największej na świecie firmy MMA, która ogłosiła zamiar wybicia własnego żetonu dla fanów UFC w czerwcu.

Partnerzy UFC z Chiliz

Wydając token $ UFC, liga nawiązała współpracę ze specjalistą w dziedzinie technologii blockchain w dziedzinie sportu i rozrywki, Chiliz . Chiliz wykorzystuje platformę partnerską Socios, aby umożliwić fanom kupowanie markowych żetonów kibiców od głównych drużyn sportowych. Do tej pory Chiliz współpracował głównie z głównymi europejskimi klubami piłkarskimi , w tym między innymi FC Barcelona, ​​Juventus i Paris Saint-Germain. Firma stwierdziła również, że zespoły Formuły 1 i e-sportu wyraziły zainteresowanie współpracą z nimi. Firma obecnie korzysta z waluty platformy $CHZ.

UFC uruchomi swój token z Chiliz na platformie Socios i zaoferuje dostawę dwudziestu milionów tokenów. New Jersey Devils z NHL również dołączył do platformy Socios jako pierwsza północnoamerykańska drużyna sportowa, która to zrobiła.

Zaangażowanie z żetonami fanów

Wiceprezes UFC Global Consumer Products, Tracey Bleczinski stwierdził w komunikacie prasowym, że UFC „nieustannie szuka sposobów na zwiększenie zaangażowania naszych fanów”. Bleczinski wymienił żetony kibiców jako wyjątkowy sposób na kontaktowanie się z fanami „poprzez fascynujący, autentyczny produkt, który przybliża ich do UFC i daje im wpływ, a jednocześnie nagradza ich pasję do sportu”.

Nie jest to oczywiście pierwszy token dla fanów w dużej lidze i nie jest to jedyny sposób, w jaki zespoły i ligi wykorzystują technologię blockchain do interakcji z fanami. Inne zaangażowanie oparte na blockchain rośnie, od zespołów współpracujących z głównymi giełdami kryptowalut po ligi tworzące własne kolekcje NFT.

Zaangażowanie fanów nowej generacji

UFC stara się wykorzystać token kibica do nawiązania kontaktu z fanami, oferując ekskluzywne treści, prawa i nagrody VIP. Ogłoszenie ligi obejmowało również inne potencjalne funkcje, takie jak fora czatowe, funkcje obsługujące AR i konkursy. Będzie drugą ligą MMA, która będzie korzystać z żetonów fanów; Professional Fighters League (PFL) wydało własną w zeszłym miesiącu. Token PFL umożliwia fanom głosowanie na następnych czołowych zawodników, otrzymywanie podpisanych pamiątek oraz spotkania z nimi.

UFC zamierza oficjalnie wypuścić monetę na Socios w czerwcu i jest po piętach partnerstwa ogłoszonego na początku tego roku z firmą bukmacherską Stake.com. Partnerstwo Stake.com działa obecnie w Azji i Ameryce Łacińskiej.

Udostępnij w social mediach: