Coinspector
Szukaj
  • Aktualności
  • Rynki
  • NFT
  • Edukacja
  • Narzędzia
    • Air Dropy
    • Kapitalizacja rynku
    • Aktualności giełdowe
    • Kalendarz wydarzeń
    • Poradniki
    • Top Projekty
  • Kup BITCOINA
  • Newsletter
  • Kontakt
Reading: Samsung inwestuje 35 mln USD w metaverse
Udostępnij
CoinspectorCoinspector
Aa
  • Aktualności
  • Rynki
  • NFT
  • Edukacja
  • Narzędzia
  • Kup BITCOINA
  • Newsletter
  • Kontakt
Szukaj
  • Aktualności
  • Rynki
  • NFT
  • Edukacja
  • Narzędzia
    • Air Dropy
    • Kapitalizacja rynku
    • Aktualności giełdowe
    • Kalendarz wydarzeń
    • Poradniki
    • Top Projekty
  • Kup BITCOINA
  • Newsletter
  • Kontakt
© Coinspector.pl by Wire3.io - 2023
MetaverseNEWS

Samsung inwestuje 35 mln USD w metaverse

PapaJ
Aktualizacja: 2022/12/27 at 10:25 AM
Opublikowano 27 grudnia 2022
Udostępnij

Samsung inwestuje ponad 35 milionów dolarów w inicjatywę metaverse w Ameryce Łacińskiej.

Koreański gigant elektroniczny Samusng, obejmuje metaverse jako część swojego cyfrowego napędu i strategii marketingowej, aby przyciągnąć młodszych odbiorców.

Anita Caerols, dyrektor marketingu Samsung Electronics Chile, powiedziała, że metaverse jest częścią przyszłości marketingu, ponieważ jest rozszerzeniem platform mediów społecznościowych.

Samsung wierzy, że organiczne zaangażowanie w sprawy społeczne odegra kluczową rolę w konsolidacji strategii marketingowych dużych firm. Wiedząc, gdzie szukać wartości oraz zaspokajając potrzeby i pragnienia klientów.

Dla cyfrowych tubylców, takich jak Gen Z i Gen Alpha, metaverse jest jeszcze jednym sposobem na interakcję z innymi. Poprzez wirtualny świat, Samsung chce zbliżyć się i połączyć ze swoimi odbiorcami.

W komunikacie prasowym Samsung Latam przeanalizowano jednak dane z platform gamingowych bardziej niż z rzeczywistych metaverse. Firma poparła swoją decyzję podając przykład z badania opublikowanego na LinkedIn, które mówi, że platformy metaverse mają około 400 milionów miesięcznych aktywnych użytkowników, z których 51% ma 13 lat lub mniej. Badanie w dużej mierze opierało się na Robloxie, Fortnite i Minecrafcie, a nie na najpopularniejszych zdecentralizowanych platformach metaverse, takich jak Decentraland i The Sandbox.

W październiku Samsung Latam uruchomił wirtualną przestrzeń dubbingowaną House of SAM w Decentraland. Projekt pozwala użytkownikom doświadczać produktów Samsunga, grać w mini-gry i odblokowywać nagrody. Samsung ma swojego własnego cyfrowego influencera – awatara o imieniu SAM – który skupia się na innowacjach związanych z marką i wydarzeniami. Samsung ma również wyspę w Fortnite zatytułowaną Samsung Smart City.

You Might Also Like

Kanga Exchange i społeczność krypto grają z WOŚP

Polkadot i Kusama odnotowują wzrost aktywności deweloperskiej

Meta przejmuje firmę Gary Sharp Innovations zajmującą się optyką VR

Trading+ powraca do Poznania

Firmy z sektora metaverse muszą skupić się na potrzebach konsumentów, a nie na tym, co może zrobić technologia

TAGGED: Metaverse, samsung
PapaJ 27 grudnia 2022
Udostępnij artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link Print
Poprzedni artykuł Stworzył niesamowitą grę 2D przy użyciu ChatGPT i Dall-E 2 bez żadnego kodu
Następny artykuł Rynek metaverse załamał się w tym roku. Jak będzie w 2023?

Obserwuj nas

Facebook Like
Twitter Follow
Telegram Follow
- Advertisement -
Ad imageAd image
Aktualności
Kanga Exchange i społeczność krypto grają z WOŚP
Polkadot i Kusama odnotowują wzrost aktywności deweloperskiej
AXS rośnie o 40%, Bitcoin blisko 23 000 USD

Obserwuj nasze social media

>>

Twitter Youtube Telegram Linkedin
Coinspector

Zapisz się do naszego newslettera

  • Newsletter
Ad imageAd image

© Coinspector.pl Designed by Wire3.io

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?