Reklama na Blockchain? Adshares wkracza na rynek mediów. Token ADS

Reklamy w mediach to nieodłączna część naszej codzienności. Jednym nie przeszkadzają kolorowe okienka, wplatające się w czytany tekst, inni ich nienawidzą. Fakt jest jeden. Musimy się do tego przyzwyczaić lub najzwyczajniej, użyć blokera reklam.

Media są nieodłączną częścią naszego życia. Serwisy zabiegają wartościową treścią o naszą uwagę, nie tylko po to aby przekazać nam dobry kontent ale głównie po to, żeby wyświetliły nam się reklamy. Czy Adshares to zmieni?

Kolorowe okienka, przeplatające nasze ulubione serwisy, niejednokrotnie denerwując nas nachalnością i częstotliwością ich wyświetlania, są już wszędzie. Największymi dostawcami rozwiązań reklamowych w internecie są Google, Facebook i Youtube. Potentaci, którzy śledzą nasze ruchy w sieci i podsuwają nam reklamy według naszych zainteresowań.

Najprostszym przykładem jest tzw remarketing. Każdy za nas przeglądał w sieci, na przykład oferty z butami. Krótko po tym, w każdym innym serwisie, zaczynają nam się pokazywać reklamy firm i sklepów obuwniczych… czasami do znudzenia. Użytkownicy produktów Apple, chyba już się sami przekonali, że rozmawiając z kimś, przez telefon, na temat oleju do silnika, później są zasypywani reklamami Mobil One i pochodnych.

O ile branża nie związana z kryptowalutami może spokojnie korzystać z rozwiązań wujka Google, o tyle serwisy kryptowalutowe mają z tym spory problem. Google mocno ogranicza publikację reklam związanych z kryptowalutami. Jako serwis o tej tematyce, sami się o tym przekonaliśmy. Spędzając prawie dwa miesiące na przekonaniu decydentów Google, że jesteśmy serwisem agregacji niusów z branży krypto a nie oferentem produktu krypto.

Paradoksalnie, samo Google, po wpisaniu w wyszukiwarkę: Blockchain advertising, wyświetliło nam między innymi Adshares. Zaskoczeni szybkością i prostotą funkcjonowania tego, projektu postanowiliśmy skorzystać z ich usługi i jednocześnie (jako donosiciele krypto-niusów) przyjrzeć się głębiej temu rozwiązaniu.

Zdecentralizowany ekosystem reklamowy

Źródło: Adshares.net

Pierwszą uwagę przykuwa samo rozwiązanie. Znamy doskonale zalety rozwiązań blockchainowych. To spowodowało, że wolimy wspierać młode zespoły, które rozpowszechniają i używają tej technologii niż zasilać portfele gigantom.
Oczywiście, sam fakt możliwości reklamowania krypto-pochodnych tematów, stawia ich dużo wyżej niż giganta na G.

Jeszcze większym zaskoczeniem był fakt, że za projektem Adshares stoja Polacy! Tak! To w pełni polski projekt, który znalazł niszę i chce podgryzać pięty gigantom reklamowym.

Ale jak to działa?

Adshares to zdecentralizowany ekosystem reklamowy, bazujący na swoim natywnym blockchain, wykorzystujący do rozliczeń, własne tokeny ADS.

Adshares to pierwszy w 100% zdecentralizowany rynek reklam zautomatyzowanych, będący jednocześnie najbardziej zaawansowanym projektem opartym na technologii blockchain na rynku reklamowym. Używamy własnego, unikalnego łańcucha bloków, aby łączyć wydawców i reklamodawców, umożliwiając im zawieranie bezpośrednich transakcji.

Rozwiązaniem technologicznym, jak sami piszą, prześcigają Bitcoina czy Ethereum pod względem szybkości obsługi transakcji

Nasz otwarty ekosystem oparty jest na prostym, niezawodnym i bezpiecznym łańcuchu blokowym ADS, który został przetestowany pod kątem przetwarzania do 1,4 mln transferów na sekundę, co czyni go znacznie szybszym niż Bitcoin, Ethereum, Bitshares i wszystkie inne dostępne łańcuchy bloków. Jesteśmy przekonani, że nasz blockchain może służyć światowej sieci reklamowej, rozwiązując istniejące problemy w ekosystemie.

Mówiąc prościej

Dla nas jako publisherów i advertiserów w jednym, największą zaletą (oprócz możliwości reklamy produktów krypto) jest zasada współpracy.

Wystarczy zarejestrować się na stronie serwisu (serwera reklamowego), pobrać wygenerowany kod i wrzucić na swoją stronę.
Serwis daje możliwość generowania reklam o różnych wymiarach (px), dzięki temu możemy dopasować sobie reklamy idealnie do własnego layoutu.
Serwisy oparte na WordPress mają jeszcze prościej. Adshares udostępnia wtyczkę, która jest prosta w obsłudze i nie wymaga ingerencji w kodzie strony.

Token Adshares (ADS)

Źródło: Adshares.net

Zaletą projektu jest wykorzystanie ich własnego tokena ADS do rozliczeń pomiędzy publisherem a advertiserem.
Oczywiście, możemy zostać posiadaczami ADSów, nie będąc żadnym z nich i przyczyniając się do rozwouj projektu.
Biorąc pod uwagę powyższy wykres, token ADS osiągnął spory wzrostu w przeciągu kilku miesięcy.
Jest notowany na giełdzie Graviex w parach do BTC, LTC, USDT i GIO z aktualnym wolumenem 24h ok 40 000 UDS. To czyni go łakomym kąskiem do inwestycji długoterminowej. Oraz market cap’em przekraczającym 7 mln USD.
Zgodnie z planem (roadmap) projektu na 2021 rok, niebawem token pojawi się na zdecentralizowanej giełdzie UNISWAP. A tu już dobrze wiemy co może się wydarzyć…

Podsumowanie

Jak już pewnie zauważyliście, reklamy Adshares, wyświetlają się w naszym serwisie. Jesteśmy przekonani, że projekt odniesie sukces na rynku globalnym.
Inwestorom przyniesie spore zyski a konkurencji pokaże jak to się robi w świecie zdecentralizowanych produktów i usług.
W najbliższym czasie opublikujemy wywiad z CEO projektu.
Wejście tokena ADS na giełdę UNISWAP przekażemy naszym czytelnikom z odpowiednim wyprzedzeniem.

Udostępnij w social mediach:

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.