Prosty sposób na monetyzację wirtualnych nieruchomości – Integracja Adshares
z Decentraland

Adshares ($ADS) – zdecentralizowany protokół reklamowy, stworzył i udostępnił właśnie rozwiązanie dla największego świata metaverse – Decetraland, które umożliwia bezproblemową
integrację, automatyczne rozliczanie i natychmiastową monetyzację reklam w całym projekcie Decentraland ($MANA). Wszystko to za pomocą specjalnego asset pack’a dla natywnego
Buildera Decentraland.

Reklama w Metaverse jest nieunikniona

Reklama jest obecna w każdej sferze życia i już teraz pojawia się w metaverse w bardzo
uproszczonej formie. Prędzej czy później pojawi się tam na dużą skalę. Co więcej, ponieważ
wirtualny świat jest w bardzo wczesnej fazie rozwoju, wydarzenia i doświadczenia tworzone dla
metaverse potrzebują reklamy, aby przyciągnąć gości – i aby się rozwijać.
Właściciele gruntów, którzy zainwestowali w Decentraland mogą szukać sposobów na
zwiększenie ROI poprzez monetyzację swoich działek za pomocą płatnych reklam.
Rozwiązanie jest także atrakcyjne dla nowo powstających sieci reklamowych, które mogą
potrzebować zautomatyzowania procesu wymiany i zakupu reklam.


Adshares oferuje intuicyjną, opartą na inteligentnych obiektach integrację reklamową

Inteligentny obiekt, właśnie opublikowany na stronie Github firmy, pozwala każdemu
właścicielowi parceli DCL na łatwą i intuicyjną integrację swoich miejsc reklamowych z
protokołem Adshares.

System automatycznie wykryje nowy placement – i od razu zacznie serwować reklamy. Cały
proces trwa około 10 minut i można go zobaczyć w nowym wpisie na blogu firmy.
Zyski (“ad shares”) są przelewane do ich natywnego portfela ADS automatycznie, co godzinę.
Dzięki temu $ADS staje się “walutą reklamową” – i daje każdemu posiadaczowi udział w całym
rynku reklamy cyfrowej.

Cały proces nie wymaga żadnej wiedzy na temat mediów ani programowania. Jednak ci, którzy
chcą śledzić swoje wyniki reklamowe, mogą utworzyć konto na serwerze reklamowym, aby
otrzymywać dane na temat kampanii na żywo: przychody, kliknięcia, widoki, CPM, CPA i inne, w
łatwym do eksportu formacie.

Właściciele parceli mogą dowolnie zmieniać rozmiary reklam, ich umiejscowienie lub usuwać te,
które uznają za nieodpowiednie – dokładając swoją cegiełkę do rozwoju i poprawy jakości
reklamy w Metaverse.

Decentraland jest drugim zintegrowanym wirtualnym świecie zaraz po Cryptovoxels. Wraz z
rozwojem tej przestrzeni rośnie również Adshares. Zespół stale pracuje nad nowymi
integracjami z projektami metaverse, takimi jak Sandbox, TCG World, Polkacity i innymi.


Adshares rewolucjonizuje branżę adtech

“Przeciwnicy reklam mówią, że chcemy zaśmiecić Metaverse reklamami, ale zupełnie nie
rozumieją o co chodzi” – mówi CEO Adshares Krzysztof Bochenek na LinkedIn – “robimy coś
dokładnie przeciwnego. Dostarczając protokół zaprojektowany dla reklamy, czyniąc go
zdecentralizowanym i tworząc DAO, co planujemy zrobić – budujemy podwaliny i wyznaczamy,
standardy dla zdrowszej cyfrowej reklamy”. Podsumowanie jest proste. Wszystkie działania
Adshares prowadzą do przyspieszenia rozwoju i zdecentralizowania branży AdTech.

Czym właściwie jest Adshares?

Adshares ($ADS) to zdecentralizowany protokół rozliczeń reklamowych działający od 2017
roku. Korzystając z protokołu blockchain, ADS umożliwia bezpośrednie umowy między
Wydawcami i Reklamodawcami jednocześnie eliminując potrzebę posiadania pośredników.
Protokół Adshares został stworzony aby obsłużyć miliony ilości mikrotransakcji reklamowych, co
czyni go najlepszym protokołem opartym na blockchainie dedykowanym w całości reklamie
cyfrowej.

Zespół Adshares stale pracuje nad rozszerzeniem swojego ekosystemu – integrując więcej
wydawców, stron internetowych, miejsc reklamowych w Metaverse. Adshares już teraz jest
jedną z największych zdecentralizowanych platform reklamowych na świecie, udostępniając
ponad 200 milionów wyświetleń reklam miesięcznie w sieci i Metaverse.

Jest też dobra wiadomość dla inwestorów. 15 lutego 2022 r. do puli płynności na Uniswap
dodano 1 400 000 USD, co umożliwiło łatwiejszą wymianę i handel ADS. Dzięki wielu łącznikom
(ang. bridge) pomiędzy ERC-20, BSC i Polygon, Adshares stało się prawdziwie uniwersalną
walutą reklamową.

● Strona: https://adshares.net/
● Twitter: https://twitter.com/adsharesNet
● Discord: https://discord.gg/UByNmuRawF
● Telegram: https://t.me/adshares
● CoinGecko: https://www.coingecko.com/pl/waluty/adshares

Udostępnij w social mediach: