Coinspector
Szukaj
  • Aktualności
  • Rynki
  • NFT
  • Edukacja
  • Narzędzia
    • Air Dropy
    • Kapitalizacja rynku
    • Aktualności giełdowe
    • Kalendarz wydarzeń
    • Poradniki
    • Top Projekty
  • Kup BITCOINA
  • Newsletter
  • Kontakt
Reading: Firmy z sektora metaverse muszą skupić się na potrzebach konsumentów, a nie na tym, co może zrobić technologia
Udostępnij
CoinspectorCoinspector
Aa
  • Aktualności
  • Rynki
  • NFT
  • Edukacja
  • Narzędzia
  • Kup BITCOINA
  • Newsletter
  • Kontakt
Szukaj
  • Aktualności
  • Rynki
  • NFT
  • Edukacja
  • Narzędzia
    • Air Dropy
    • Kapitalizacja rynku
    • Aktualności giełdowe
    • Kalendarz wydarzeń
    • Poradniki
    • Top Projekty
  • Kup BITCOINA
  • Newsletter
  • Kontakt
© Coinspector.pl by Wire3.io - 2023
Metaverse

Firmy z sektora metaverse muszą skupić się na potrzebach konsumentów, a nie na tym, co może zrobić technologia

Bartosz Juraszek
Aktualizacja: 2023/01/06 at 9:46 PM
Opublikowano 7 stycznia 2023
Udostępnij
Spis
Metaverse jest narzędziem służącym do poprawy codziennego życia konsumentów i firm. Konsumenci przedkładają funkcję nad formęCo mogą zrobić firmy, aby zaangażować konsumentów w metaverse?

Metaverse jest narzędziem służącym do poprawy codziennego życia konsumentów i firm.

Oczekuje się, że do 2025 roku będzie zasilać możliwości handlowe o wartości 1 biliona dolarów.

Firma badawcza Accenture opublikowała na CES 2023 raport na temat tego, co napędza adaptację metaverse do głównego nurtu i czego konsumenci oczekują od tej nowej technologii.

Firma Accenture przebadała 9 156 konsumentów w wieku powyżej 18 lat w Brazylii, Indiach, Japonii, Chinach, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych i odkryła, że ponad połowa (55%) respondentów chętnie stanie się aktywnymi użytkownikami metaverse.

Według badań 59% osób interesuje się głównie metaverse gamingowym, ale tylko 4% uważa, że metaverse ogranicza się do działań związanych z grami.

Konsumenci widzą raczej metaverse zintegrowany z ich codziennym życiem, ułatwiającą sposób wykonywania zadań i zwiększającą ich produktywność. W badaniach przytoczono wypowiedź jednego z klientów:

“Chciałbym, aby metaverse rozwiązało sposób, w jaki wykonujemy nasze codzienne zadania, takie jak płacenie rachunków, nauka gotowania posiłków czy dostęp do specjalistów od zdrowia psychicznego”.

Konsumenci przedkładają funkcję nad formę

Konsumenci chcą mieć dostęp do szerokich, prostych i skutecznych rozwiązań, które pomogą im w codziennym życiu, a nie szukać skomplikowanych technologii i funkcji, które mogą okazać się nieprzydatne.

Respondenci na pierwszym miejscu stawiają łatwe w obsłudze interfejsy (70%) i szeroką gamę aplikacji (69%), a nieco ponad połowa (55%) chce mieć krzykliwe zestawy słuchawkowe i możliwość personalizacji awatarów w metaverse.

Poza grami, zapotrzebowanie konsumentów na rozwiązania metaverse jest największe w mediach, a następnie w fitnessie, handlu detalicznym, zdrowiu i podróżach.

Metaverse businesses need to focus on consumer needs, not what tech can do, Accenture says
Źródło: Accenture

Ludzie chcą również, aby metaverse było użyteczne w zakresie łączenia się z ludźmi, dostępu do usług, wykonywania codziennych zadań i oszczędzania czasu.

W fitnessie większość osób oczekuje, że metaverse usprawni domowe treningi: 48% chce spersonalizowanych treningów, 39% szuka intuicyjnych i angażujących instrukcji, a 27% szuka możliwości łatwego śledzenia i monitorowania postępów.

Aby przyjąć metaverse jako rozwiązanie fitness, użytkownicy stawiają na pierwszym miejscu ochronę danych i prywatności (77%), przystępność cenową (77%) oraz łatwość obsługi (75%).

Co mogą zrobić firmy, aby zaangażować konsumentów w metaverse?

Accenture wymieniło trzy sugestie dla firm, aby zapewnić swoim konsumentom zaangażowanie w metaverse.

Po pierwsze, firmy muszą mieć “obsesję na punkcie konsumentów” i od początku wdrażać strategię “głosu klienta” (VoC). Po drugie, firmy muszą zrozumieć, że metaverse to podróż polegająca na ciągłym uczeniu się i że kształtują metaverse razem ze swoimi klientami. Wreszcie, Accenture sugeruje budowanie na teraz i planowanie na przyszłość. Podczas gdy konsumenci już zastanawiają się, jak skorzystać z metaverse, firmy muszą pamiętać o przyszłym planie rozwoju branży.

You Might Also Like

VR pomocą w walce z problemami ze zdrowiem psychicznym

Rynek metaverse załamał się w tym roku. Jak będzie w 2023?

Samsung inwestuje 35 mln USD w metaverse

Blockchain gaming staje się najpopularniejszym sektorem web3 w 2022 r.

Yuga Labs planuje wypuścić na rynek trial Jimmy the Monkey

TAGGED: Accenture, Metaverse, technologia
Bartosz Juraszek 7 stycznia 2023
Udostępnij artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link Print
Poprzedni artykuł Twórca Mutant Ape Planet NFT zostaje aresztowany za rzekome oszustwo
Następny artykuł ApeCoin notuje miesięczny szczyt, Bitcoin uspokaja się poniżej 17 000 USD

Obserwuj nas

Facebook Like
Twitter Follow
Telegram Follow
- Advertisement -
Ad imageAd image
Aktualności
Kanga Exchange i społeczność krypto grają z WOŚP
Polkadot i Kusama odnotowują wzrost aktywności deweloperskiej
AXS rośnie o 40%, Bitcoin blisko 23 000 USD

Obserwuj nasze social media

>>

Twitter Youtube Telegram Linkedin
Coinspector

Zapisz się do naszego newslettera

  • Newsletter
Ad imageAd image

© Coinspector.pl Designed by Wire3.io

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?