Disney szuka dewelopera biznesowego z doświadczeniem w NFT

Disney, jedna z największych firm medialnych na świecie, poszukuje menedżera ds. rozwoju biznesu, który ma doświadczenie w posługiwaniu się tokenami niewymiennymi (NFT).

Potencjalny kandydat musi mieć „wiedzę i pasję do kategorii Digital i NFT”, zgodnie z listą. „Pasja” może sugerować, że Disney jest uparty na NFT i może w najbliższej przyszłości włączyć takie cyfrowe zasoby do swojego modelu biznesowego.

Disney jest właścicielem głównych marek medialnych, takich jak Marvel, Lifetime, National Geographic, 21st Century Fox i większościowego udziału w usłudze przesyłania strumieniowego Hulu. W sumie Disney poinformował, że do października 2021 roku zarobił ponad 67 miliardów dolarów.

Gdyby Disney chciał zwiększyć swoje przychody za pomocą zasobów cyfrowych, firma może jednak spotkać się z reakcją szerokiej publiczności – zwłaszcza, gdy inne firmy medialne wycofały swoje decyzje o wdrożeniu NFT po oburzeniu fanów.

Pomimo ogólnej dezaprobaty fanów, Disney dołącza do innych dużych firm medialnych, takich jak Square Enix i Ubisoft, wkraczając w przestrzeń NFT.

Udostępnij w social mediach: