Crypto.com z reklamą na Super Bowl. Cena $CRO rośnie

Cena $CRO, rodzimej kryptowaluty Crypto.org i kompatybilnego z Ethereum Virtual Machine blockchaina Cronos, skoczyła o prawie 14%.

Nastąpiło to po tym, jak ujawniono, że Crypto.com ma uruchomić reklamę w 2022 Super Bowl.

Według danych z CryptoCompare, cena $CRO wzrasta obecnie o ponad 13% w ciągu ostatnich 24 godzin i o ponad 21% w ciągu ostatnich pięciu dni. Inwestorzy stawiają na rosnące przypadki użycia kryptowaluty i na wysiłki marketingowe firmy.

CROUSD Chart via TradingView

Według Wall Street Journal, reklamy Crypto.com mają pomóc jej stać się nazwą domową. Firma, jak donosi CryptoGlobe, zapłaciła 700 milionów dolarów za 20-letnią umowę. Ta daje jej prawa do nazwania centrum Staples Center w Los Angeles. Centrum ma teraz stać się Crypto.com Arena, a ruch ten pomógł cenie $CRO gwałtownie wzrosnąć.

Firma podpisała również umowę sponsorską z Los Angele’s Angel City Football Club. A na początku tego roku połączyła siły z aktorem Mattem Damonem w reklamie zatytułowanej “fortuna różni się od odwagi”.

W ramach umowy reklamowej na Super Bowl Crypto.com pojawi się obok popularnych marek, takich jak platforma nagród za zakupy Rakuten Rewards, operator zakładów sportowych DraftKings, Avocados from Mexico i TurboTax.

Crypto.com nie będzie jedyną platformą kryptowalutową, która pojawi się w reklamie podczas Super Bowl. Platforma handlu kryptowalutami FTX również będzie naciskać na swoją markę podczas tego wydarzenia. NBCUniversal, część Comcast, podobno żąda 6,5 miliona dolarów za 30 sekund czasu reklamowego podczas meczu.

Według szefa marketingu Crypto.com, Stevena Kalifowitza, strategia firmy polega na tym, aby pokazać, że jest to teraz tylko przemijający trend i że można mu zaufać. Kalifowitz był cytowany mówiąc:

Wiele osób mówi, że kryptowaluty to fanaberia, tak jak mówiono, że internet to fanaberia. Kryptowaluty to tak naprawdę podstawa kolejnej wersji internetu.

Giełda kryptowalut w przeszłości reklamowała się przy Formule 1, Ultimate fighting Championship oraz w zawodowej koszykówce, starając się dotrzeć do różnych osób.

Udostępnij w social mediach: