Crypto.com, artysta cyfrowy GMUNK i Coca-Cola połączyli siły, aby stworzyć NFT o tematyce FIFA World Cup 2022 – “Pieces of Magic”.
Oficjalny sponsor Mistrzostw Świata w piłce nożnej 2022, Crypto.com, rozpoczął współpracę z Coca-Cola i artystą cyfrowym GMUNK, aby wypuścić NFT inspirowane FIFA. 10 000 NFT zostało stworzonych w oparciu o “mapy cieplne” ataków, bramek i zwycięstw każdej z drużyn mundialowych.
NFT są dostępne na platformie Crypto.com NFT. Fani globalnej piłki nożnej, którzy chcą nabyć NFT muszą również zarejestrować się na stronie Coca-Cola’s Fanzone. Tam użytkownicy znajdą baner dający szansę na nabycie NFT “Piece of Magic”.
Dzięki projektowi NFT, Coca-Cola i Crypto.com chcą uchwycić i utrwalić “pasję, siłę i niesamowity talent najlepszych drużyn rywalizujących w FIFA World Cup Qatar 2022.” NFT łączą sztukę i piłkę nożną “aby dostarczyć magiczne chwile dla fanów podczas Mistrzostw Świata.”
“Znakomity talent, który konsekwentnie przesuwa granice najnowszej i najbardziej ekscytującej dziedziny sztuki, inspirowane ‘heatmapą’ NFTs GMUNK’a uchwycą pasję i determinację pokazaną przez graczy podczas Mistrzostw Świata – gdy będą walczyć na boisku, ich atletyzm i wydajność zainspirują niesamowite dzieła sztuki cyfrowej,”Nazli Berberoglu, dyrektor generalny FIFA World Cup w The Coca-Cola Company, skomentował tę wiadomość.
Artysta cyfrowy Gmunk jest jednym z najlepszych artystów NFT i tworzy sztukę cyfrową od ponad 20 lat. Jest on również twórcą hollywoodzkich filmów sci-fi Tron: Dziedzictwo i Oblivion.
“W swojej istocie Coca-Cola ‘Piece of Magic’ wykorzystuje dane piłkarskie jako nasz pędzel, definiując gęstości, zachowania i aplikacje kolorów, aby kształtować i tworzyć wciągające dzieło sztuki, które obejmuje ducha piłki nożnej i przedstawia wizualną historię unikalną dla każdego meczu”.GMUNK powiedział.
CMO Crypto.com, Steven Kalifowitz, zauważył, że tegoroczny mundial jest pierwszym, który wykorzysta technologię blockchain.
Platforma kryptowalutowa nie podała jeszcze informacji, jak nabyć NFT, ani ile będą kosztować. Więcej informacji powinno zostać wkrótce ujawnionych na stronie Crypto.com i jej kontach w mediach społecznościowych.
Przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata, Crypto.com współpracował z Visa, aby upuścić inspirowane Mistrzostwami Świata NFT, by przekazać fundusze na rzecz organizacji charytatywnej Street Child United. W zeszłym miesiącu brazylijska gwiazda piłki nożnej Neymar Jr. z platformą NFTStar, uruchomiła kolekcję NFT, “Beastmode Metaverse x Neymar Jr. Human NFT.” Animoca Brands i kolekcja Cool Cats NFTs również stworzyły NFT o tematyce piłkarskiej. Pod koniec września FIFA uruchomiła własną platformę NFT, “FIFA+ Collect.”
Ostatnim projektem Coca-Coli w ramach Web3 była współpraca z cyfrową platformą modową DressX.
Artykuł opublikowany przy współpracy z mpost.io (źródło).