Burberry wprowadza modę do metaverse Minecrafta

Burberry łączy siły z popularną grą Minecraft, aby stworzyć przygodę w grze „Burberry: Freedom to Go Beyond”.

Brytyjska, luksusowa marka, zaprasza graczy do zagłębienia się w wirtualne światy o tematyce Burberry. Użytkownicy mogą bawić się klockami Minecrafta pokrytymi kratką marki Nova i ogrodem w kształcie logo TB oraz odkrywać pola pszenicy zamieszkane przez jelenie, maskotki marki.

Minecraft składa się z pikselowych bloków konstrukcyjnych, dzięki którym użytkownicy mogą tworzyć własny wirtualny świat. Gra odwiedza do 140 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie na 20 platformach.

„Przygoda Burberry x Minecraft w grze to szybka podróż w nieznane, która pozwala graczowi odkrywać cztery zdradzieckie domeny. Zawiera 15 skórek do pobrania opartych na modzie, fantazji i przygodach, gra na nowo wyobraża podróże do natury poprzez moc przygody.”

Burberry opisał grę na swojej stronie internetowej.

15 skórek do pobrania da użytkownikom możliwość ubierania swoich postaci w grze w Burberry.

„Burberry: Freedom to Go Beyond” wystartuje 1 listopada wraz ze specjalną kapsułą zrzutu za pośrednictwem Minecraft Marketplace. Kolekcja jest dostępna dla użytkowników w grze, a także w sklepach w kilku globalnych lokalizacjach. Kolekcja ubrań z prawdziwego życia jest inspirowana Minecraftem i zawiera 8-bitową grafikę. Abonenci Burberry w wybranych krajach mogą otrzymać zestaw ekskluzywnych akcesoriów do gry i mieć wczesny dostęp 31 października.

Marka modowa szybko rośnie w branży gier i technologii. Burberry wkroczyło na rynek gier z Mythical Games w 2021 roku i przedłużyło współpracę tego lata, wypuszczając postać NFT. Marka już wykorzystuje technologię AR do napędzania rzeczywistej sprzedaży produktów. Jednak w ostatnim czasie pojawiło się więcej zmian, które przybliżają cyfrową obecność marki: Jonathan Akeroyd dołączył do Burberry jako nowy dyrektor generalny, a Daniel Lee jako dyrektor kreatywny.

Udostępnij w social mediach: